01-07-2014

01-07-2014 18:28

Zo dat is alweer een tijdje geleden 

Ondertussen is het huis op 17 juni 2014 geveild...

schandalig als ik had geweten dat het zo ver onder de prijs weg zou gaan,had ik misschien nog beter mn best moeten doen om het huis te redden.

maar goed niks meer aan te doen en alles gewoon voorgoed weg. 

 

Mam heeft ondertussen een huisje gekregen

maar je raad het al dat gaat ook niet zonder slag of stoten 

Vandaag was ze zo blij ze zou de sleutel krijgen maar nee het gaat weer niet door. 

aangekomen bij de woningstichting word haar verteld dat ze niet  NAAR DIE ANDER MENSEN LUISTEREN EN JE ZIT TOCH OP DE CAMPING DUS WIJ BELLEN WEL ALS HET ZOVER IS !

pfff ma totaal overstuur en ten einde raad weer vertrekt ze doelloos en met heel veel pijn en verdriet op de fiets naar ronnie,s huis

mam heeft fibromyalgie en dus met kou veel last van haar spieren daardoor zit ze nu al ruim 2 weken bij mijn broer in.

Op de camping is het nog koud en kan ze het niet vinden. ze heeft enorm heimwee naar haar spullen de spullen die herinneren aan pap.

Kwaad ben ik op het feit dat ze afgelopen vrijdag naar de huisarts geweest is en die haar vertelde dat ze nu echt op het maximum zit

ze kraamt er vreemde idee-en uit en soms hou ik mn hart vast,

waarom is de wereld zo enorm wreed...

die mensen hebben geen hart en ook geen verstand maar wel lekker de touwtjes in handen.