11-05-2014

11-05-2014 15:32

Vandaag moederdag, de afgelopen weken gaan snel voorbij,helaas mam nog steeds geen woning, ondertussen ook al de datum van de veiling bekend 17 juni gaat het gebeuren, hopen dat mam in de weken die er nog zijn toch echt een huisje toegewezen krijgt. Daar in huis is er niet veel meer, ook de vijver die pap zo lief was is weg ,en het is nu een donker gat, de vissen zijn naar een goed tehuis gegaan waar ze vast liefdevol worden verzorgt maar toch, het doet pijn..

vanmorgen maar even heen geweest ik realiseer me dat het de laatste keer moederdag daar is, en we niet weten wat ons allemaal te wachten staat. 

 

Mam praat over dit en dat t interesseert me weinig af en toe betrap ik mezelf erop dat ik er gewoon over heen praat. ze bedoelt het goed dat weet ik wel maar ik hoop gewoon zo dat ze snel overnieuw kan beginnen.