16-04-2014

16-04-2014 20:53

Zo dat is een tijd geleden, Ik weet het het is schandalig. maar sorry er is veel gebeurt en nog gebeurt er veel....Soms wil ik dat het ophoud dat het weggaat en dat ik geen verdriet meer heb, Ik wil soms schreeuwen of gewoon dagen lang stil zijn...

 

Mams deadline voor t huis is afgelopen maandag aangebroken, de bank zal binnenkort wel contact opnemen en dan zal het huis geveilt worden, Gemeen ja wat kun je er aan doen, paps werk paps hobby alsof het voor niks is geweest ik kan me er zo kwaad om maken. 

 

Ik hoop maar dat mam straks snel een huisje toegewezen krijgt. pff ik word soms gek van dr ook al weet ik dat ze het moeilijk heeft,  de ene keer gaat het beter dan de andere maar toch..verder gaan met je leven  mam ja wij hebben makkelijk praten tuurlijk kan ik dat niet.. ook Ron , Ik weet dat ie pap vreselijk mist maar hij praat niet zoveel.soms, maakt het me boos, pap heeft geen pijn meer jongens en we mogen blij zijn voor de mooie en fijne tijd die we hebben gehad, pap had het zo echt echt niet gewilt. 

 

Afgelopen zaterdag het graf van pap gedaan het is mooi geworden en ik weet zeker dat pap het super gaaf vind. 

 

4 April mn opa was jarig, fijn die aardige man die ik de afgelopen maanden als naar heb ervaren, toen pap ziek was waren ze er elke week wel 2 a 3 x

Toen pap 29 Oktober kwam te overlijden raakten we ze kwijt zo voel ik het, Geen aandacht meer voor mn mam en het bellen was meer controleren. Ik weet wel Mam is zo onverschillig als wat soms maar ze kan het ook niet alleen. Ik wil zo graag verder met mijn leven...Ik heb er voor gekozen het maar te laten voor wat het was en ben dus niet verschenen op zijn verjaardag geen belletje geen kaartje niks nee het is mijn leven mijn keuze....

 

Gister sorry mensen ik dwaal soms af met mijn gedachten, gisteravond mam laat weten naar een of andere paranormale vrouw te gaan waar ze een workshop gaat volgen, Ben blij met de dingen die ze onderneemt maar aan de andere kant zint het me ook niet. Dat pap ronddoolt oke maar zo extreem ik durf smorgens niet eens meer de woonkamer in te gaan voordat alle lichten aan zijn. schimmen en geluiden maken me bang !!! Elke morgen als ik naar de bus fiets kom ik langs pap ik zeg goeiemorgen en sta vlak naast m terwijl ik op de bus stap, er komen leuke dingen voorbij zoals over dat grasveld dan liep je niet over de stoep, nee over het gras.....het maakte je niet uit, die mooie bomen ik geloof dat je daar soms in zit ,en met me meereist tot aan Batavus. Als ik aan het werk ben ineens mn haren rechtovereind gaan staan, ja dan dan geloof ik dat jij dr bent, een koude wind ,een fijn gevoel ik voel je pap. en ik hou van je . 

 

T gebeurt zelden niet zo vaak maar als het er is vind ik dat erg fijn,

 

 

28-04-2014

 

Vindo vandaag jarig, hebben het gister gevierd was gezellig toch steeds komt het gemis van pap daar weer terug, soms heb ik hem nodig en weet ik niet meer aan wie ik raad moet vragen.

Dan een mail in mijn postvak, afz de zonnesteen in zwolle, tijdje geleden iets gelezen over een groep speciaal voor nabestaanden waarbij de dierbare kanker had. 

We zijn welkom vanavond om 19:30, k twijfel niet en bel mam 18:15 bij mij zeg ik en verder niks verteld. 

in de trein is mam erg benieuwd waar we naar toe gaan, maar ik zeg maar niks. 

Dan eindelijk zwolle.....ik trek mn plattegrond uit mn tas en mam kijkt me verbaasd aan..daar gaan we dan !

komen aan bij een gebouw een mevrouw doet de deur open en we geven haar een hand ow ja nou moet ik mam nog vertellen wat het is....

Ze barst in tranen uit maar is ontzettend blij dat ik haar meegenomen heb.

Met nog een paar andere mensen beginnen we te praten en praten en praten...zoveel gemeen hebben we.

Het was fijn,moeilijk maar ook erg mooi....

Daar gaan we vaker heen